Kuvaile tapaustasi mahdollisimman tarkasti. Mikäli et osaa täyttää kenttää, jätä se tyhjäksi tai valitse parhaiten kuvaava vaihtoehto. Tietoja voi vielä tarkentaa lomakkeen lopussa olevalla vapaalla tekstikentällä. Mitä enemmän tietoja pystytte antamaan, sitä nopeampaa käsittely on. Suosimme yhteydenottotapana sähköpostia.

Kaikki meille lähetetyt tiedot ovat luottamuksellisia, emmekä luovuta tietoja kolmannen osapuolen haltuun.

Jos haluat estää tekstiviestimainonnan: tarvitsemme mainonnan lopettamiseen vähintään sen numeron, mistä viestejä tulee, sekä numeron johon niitä tulee. Jos mainoksessa on ohjeet, millä voi lopettaa mainonnan, suosittelemme, että itse yritätte lopettaa sen ennen kuin otatte meihin yhteyttä. Mikäli mainoksessa on mainittu yrityksen nimi, kannattaa yrityksen yhteystiedot etsiä internetistä ja lähettää heille mainonnanestopyyntö. Mikäli tämä ei auta, jatkakaa täyttämään alla olevaa lomaketta.

Jos olet tietämättäsi liittynyt maksulliseen kestotilauspalveluun: ennen yhteydenottoa meille teidän tulee lähettää kirjallinen reklamaatio palveluntarjoajalle. Ohjeita reklamaation tekemiseen löytyy osoitteesta www.mapel.fi.


Käytämme pääasiallisena yhteydenottotapanamme sähköpostia. Sähköpostiosoitteen antaminen nopeuttaa tapauksen käsittelyä.


Ongelmanumerolla tarkoitetaan sitä numeroa, joka on teidän (tai asianosaisen) hallussanne ja joka liittyy tapaukseen. Esimerkiksi numero jonka laskussa on kiistanalaisia palveluviestejä tai johon tulee ei-haluttua mainontaa. Tarvitsemme tämän numeron lähes aina tapauksen ratkaisemiseen.
Ongelmanumeroon liittyvä matkapuhelinoperaattori. Mikäli ongelmanumero ei ole matkapuhelin tai operaattoria ei ole listattu, valitkaa vaihtoehto "Muu operaattori".
Asianosaisella tarkoitetaan sitä henkilöä, jonka hallussa ongelmanumero on.
Palveluluokka, johon valituksen kohteena oleva palvelu kuuluu. Esimerkiksi maksulliset tekstiviestipalvelut kuuluvat luokkaan III.
Valitusnumerolla tarkoitetaan sitä teille kuulumatonta numeroa, josta haluatte valittaa. Esimerkiksi numero josta teille on lähetetty palveluviestejä tai mainontaa. Kirjoittakaa jokainen numero omalle rivilleen. Lisää rivejä saatte painamalla "lisää rivi"-painiketta. Mikäli lisäsitte rivejä liikaa, jättäkää ylimääräiset rivit tyhjäksi.
Lisää rivi
Mikä on syy miksi asianosainen haluaa valittaa palvelusta. Valitkaa vaihtoehto, joka parhaiten kuvaa valituksen syytä.
Asiasta on jo reklamoitu:
Kirjoittakaa allaolevaan kenttään mahdollisimman tarkka kuvaus tapahtumista: